DAN 7 – Petak, 07.07.2017.

Završnica. Nije lako. Dok naši kampisti još spavaju, ne možemo ni prebrojati ptičice koje prezadovoljne kljucaju mrvice između stolova naše blagovaonice. Više nas se ni ne plaše. Najviše je kosića, a jedna ženka kosića kasnije tokom dana ući će nam i u kuhinju i jesti čips.

Zadnji „radni“ dan našeg kampa obično je i najintenzivniji. Prvih par sati ide ustaljenim tokom: buđenje u 7,30, tjelovježba, doručak.

Radionica prve pomoći danas je koncipirana kao rad sedmaša na realističnim situacijama od kojih će se odabrati najbolje za završnu večer. Nešto kasnije, u kreativnim se radionicama dovršavaju radovi i uređuje izložba likovne i „Crveno+zeleno+plavo“ eko-grupe.

Dan će biti vruć, osjeća se to i u hladovini u kojoj tražimo olakšanje. U trenucima odmora pjeva se „Himna humanosti“, ali i Dubiozina „Himna generacije“, širok spektar izražaja.

Ručak je bio fenomenalan, kalandraka i salata. Vrijeme do odlaska na plažu ispunjavamo fotografiranjem u foto-okvirima koje je izradila likovna radionica.  A na plažu – nikad kraja da se krene, tako se čini. Danas se kampisti natječu u plivanju, a poslije ih čeka uživanje na kajacima koje nam svake godine ustupi Eler.

Na moru, Grga, Morin, Srki i Piero sjedaju na pedalinu i „parkiraju“ se blizu molića, na cilj utrke, kako bi fotografirali plivače i evidentirali pobjednike.

Kod djevojčica, pobjednice su bile Martina (tehnika prsno) i Daria (tehnike leđno i kraul), a kod dječaka, Riko (prsno), Lukas (leđno) te potpuno izjednačeni Dino I. i Riko (kraul).

Kajaci su gušt nad guštima, dvoje po dvoje kampista sjedaju u kajake i natječu se tko će prije do bove i natrag. Tu ima svega, jer većina vesla ipak drži prvi put. Kajaci završavaju posvuda, a mi s obale najglasniji smo kad primijetimo da lutaju prema plivačima. Smijeh, i samo smijeh!

Iako naši kampisti znaju da u 21 počinje završna večer te dolaze rodbina i prijatelji, ispočetka sve izgleda kao najobičniji ležeran dan. No, kako vrijeme odmiče, strka je sve veća, a i naš se kamp sve više puni gostima.

S kašnjenjem, što je u prirodi zapravo pravi trenutak, započinje i naš program. Hodogram je bio sljedeći:

1. NAJAVA (TV DUGA)

2. GIMNASTIČKA TOČKA (EMILY, DINO, SINOŽIĆ, DARIA, AMELIE)

3. TWO BUBNJAROS (VIGO, CELIĆ)

4. DINO TOMIĆ POEZIJA + IVANA (GITARA)

5. IMITACIJA JEDNE OBITELJI (MARTINA, ELENA, GEA, ANI, NIKOLINA)

6. ZVIJEZDE (ANA, MAKS, SAŠA, MARTINČIĆ, LICUL, SINOŽIĆ, RAUL, BAŠIĆ)

7. 3,2,1 KUHAJ (LUCIJA, AMELIE, EMILY, GAIA, IVANA)

8. O CRVENOM KRIŽU – MORIN

9. PRVA POMOĆ

10. PODJELA ZAHVALNICA VOLONTERIMA

11. HIMNA

12. ZUMBA

A pošto smo roditeljima rekli da ćemo napisati tekst najave TV DUGA s početka programa, evo ga:

Dobra večer, poštovani gledatelji, gledate središnji Dnevnik DUGA TV.

Večeras se u Autokampu Tunarica održava završna večer 23. Ljetnog kampa prijateljstva „DUGA“. Ovaj jedinstveni ljetni kamp organizira Gradsko društvo Crvenog križa Labin, čija je ravniteljica Morin ekskluzivno za naš Dnevnik izjavila:

„Duga 2017.“ okupila je ove godine 40 učenika završenog 5. i 6. razreda osnovnih škola Labinštine, te još 4 većim dijelom rodbine volontera.

Kampisti su u tjedan dana boravka svakodnevno imali niz aktivnostima s ciljem upoznavanja s Crvenim križem, ali i stvaranja novih prijateljstava te usvajanja novih znanja i vještina. Jako smo zadovoljni grupom, pokazali su puno vrlina, za koje se nadamo da će rasti skupa s njima“

A razgovarali smo s jednim od kampista:

„Ma šta, nema škole a mi se moramo budit u 7 i pol, radit tjelovježbu, čistit šatore, prat šalice, nosit vodu, moramo se okupljat na zvono, navečer nam ne daju da se družimo, samo viču ŠŠŠŠŠŠŠŠ, TIŠINA!. Uz sve to moramo trpit komarce, bez mobitela smo, najgora sedmica ikad, ikad!“

Ups, oprostite, tehnička pogreška, pogrešan prilog! Evo i pravoga!

„U kampu je sve super, more, vrijeme, voditelji, djeca, super! Šteta što traje samo tjedan dana!“

Inače, u kampu je uz kampiste bilo 11 stalnih voditelja, od kojih 9 volontera. Pridružilo im se i 6 mladih volontera. U kuhinji i logistici bilo je još 14 volontera, dok je na podizanju šatorskog naselja sudjelovalo oko 25 osoba.

U kampu je kroz teme dana ili kao ispomoć voditeljima sudjelovalo još 7 osoba.

Večeras, u programu završne večeri, posjetitelji će moći uživati u točkama sastavljenim tijekom kampiranja, te vidjeti što su sve kampisti naučili ili izradili u radionicama.

Uključujemo se u izravan prijenos.

Tulum nakon zabavne večeri trajao je do pola noći, plesalo se, pjevalo, a pojedene su i ogromne količine kolača i grickalica koje su nam donijeli roditelji i volonteri i ispražnjene sve boce sokova.

Dio kampista odlazi s roditeljima već večeras, dok ostatak ima dozvolu pomiješati se po šatorima, tako da u nekima spava i po 10 osoba! Žamor traje do 2 ujutro. A neki bi najradije odustali od spavanja, u žalosti što velik dio preostalih sitnih sati trajanja kampa „Duga 2017.“ moraju „potrošiti“ na san.